Igår och idag

Här är bilder på min frukost igår. Gjorde fattiga riddare och smoothie (gjorde den kvällen innann så den hann smälta lite, därför ser den ut som juice typ haha). Har börjat gilla smoothie väldigt mycket vilket är nytt. Jag hatar banan och yoghurt vilket det är i typ alla, men nu har jag hittat en jag gillar att göra. I alla fall, igår på eftermiddagen kom Johannes hit och sen på kvällen var vi på hockey med min familj. Lakers vann med 3-2 så det var kul, och det var en bra match. 
 
Idag var det första dagen i skolan för mig på ett tag, var inte så kul att vara tillbaka helt ärligt men det funkar. Efter skolan chillade jag lite och sen körde jag till Elinor där jag spenderade kvällen. Vi hade jättemysigt som vanligt och en del att prata om så det var kul :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback