Min helg

Har inga bilder från helgen så lägger upp en låt istället som får mig att tänka tillbaka på sommaren 2017 så mycket då jag lyssnade sönder den då. På grund av hans död har den, och många andra låtar, återupptagits på spotifylistorna vilket inte är mer än rätt. 
 
Hej hörrni! Min helg spenderades som sagt med Johannes, förutom ett litet avbrott för tentan på lördagen. Förhoppningsvis gick det bra, det kändes helt okej i alla fall :) Efter tentan åt jag kvällsmat hos Johannes och sen spenderade vi kvällen med några av hans kompisar vilket var kul. På söndagen chillade vi mest samt kollade när Lakers tog SM-guld!!! Så roligt. Idag är det måndag igen och jag har varit sååå trött efter en natt på fyra timmars sömn, men vi slitade vid 12 så det gjorde inte så mycket. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback