Middag på Hush

I lördags åt jag och Johannes middag på Hush i London. Det låg precis utanför bakutgången från Pink, det var så vi hittade restaurangen och ingen av oss hade hört om den innan. Vi fick ett väldigt bra första intryck och miljön var så himla fin med vita dukar och massa fina blommor överallt. Ingången var prydd med blommor, det var blompelare mellan borden, blommor i drunkarna och blommor på borden. Så fint och så fina bilder haha. 
 
Vi började med att beställa in dricka. Jag tog en drink med hallon- och citronsmak som var god, är dock inte så mycket för drinkar egentligen har ja kommit på haha. Men god var den i alla fall. 
 
Vi skippade förätt och gick direkt på varmrätten. Jag tog Sirloin Tagliata hette det, det var ryggbiff med parmesan och sallad. Salladen åt jag inte mycket av men ryggbiffen tillsammans med parmesanosten var såå god. Jag beställda även sötpotatismos till vilket också var jättegott. Johannes tog oxfilé och var jättenöjd även han. 
 
Till dessert beställde vi varsin glass. Min hette Peanut Butter Jelly och var jordnötsglass och hallonsorbet med en hallonsås och någon typ av jordnötskex. Johannes tog pistageglass med kolabitar i och kolasås till. Vi båda var väldigt nöjda även med efterrätterna. Så om ni är i London kan jag verkligen rekomendera denna restaurangen. Vi gick därifrån mätta och belåtna och vi hade en supermysig middag ute i det fina vädret!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback