Efter ett halvår

Heej allihopa, eller alla och alla, ni få som fortfarande är kvar här efter mer än ett halvår månader av tystnad från mig. Det har varit väldigt skönt med en lång paus från bloggen då den den sista tiden bara blev ett måste för mig. Men nu tänkte jag faktiskt göra ett nytt försök med detta. Jag kommer inte lova någonting, men jag ska försöka uppdatera nästan varje dag i alla fall, och även försöka lägga upp något mer än bara vardagsinlägg och mobilbilder haha. Men som sagt, no promises. 
 
Vad har hänt sen senast då? Jo en hel del ändå, samtidigt inte supermycket. Jag lösaer fortfarande mitt basår på univesitetet och det går bra. Annars jobbar jag och är mycket med Johannes. Ja, vi är tillsammans. Det var väl ganska uppenbart men jag skrev det aldrig rakt ut, men nu vet ni i alla fall. Älskar honom över allt och är så lycklig över det ♥ På bilderna ser ni lite av vad jag gjort den senaste tiden; jag har tagit körkort (!!!), hängt med mina kompisar och min pojkvän, ätit ute, haft tacokvällar, åkt skidor, festat med några från gymnasieklassen, varit i Köpenhamn, haft myskvällar, firat alla hjärtans dag med Johannes, varit på hockey och mycket mer. Jag hoppas ni har haft det bra den senaste tiden, och att ni inte förväntar er för mycket av mig nu. Detta är bara ett test. Kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback