Sommarhelg

Heej hörrni, nu är jag tillbaka efter en jättemysig helg. I fredags hade jag tenta i biologi som sagt, det kändes helt okej så jag hoppas på det bästa. Sen hämtade Johannes mig och så åkte vi hem till honom. Vi chillade mest samt var ute lite i det fina vädret. På lördagen vaknade vi rätt sent och sen åkte vi in till stan. Vi åt lunch och gick i affärer och sen åkte vi tillbaka till honom. Då var vi ute och körde lite bollekar med hans syskon och sen åt vi tacos till kvällsmat. Sen såg vi Eurovision med hans familj och på söndagen var vi också ute en hel del. På kvällen åkte vi in till mig och åt och sov här tills idag då det var dags för skola igen för mig. Hade en väldigt bra och mysig helg i alla fall!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback