Valborg och sjuk

 I måndags var det valborg och jag hade en väldigt bra dag. Jag ch Johannes mötte upp några kompisar vid 17 för att bowla, gick jättedåligt för mig haha men det var kul ändå. Sen åt vi kvällsma på Foodie vilket var gott, tyckte dock om det mer innan faktiskt. Sen tog vi oss hem till mig där vi förfestade en stund innan vi drog till Deluxe. Hade en väldigt rolig kväll och jag och Johannes kom hem runt tre kanske och då käkade vi lite och kollade hockey med Max som också var nyligen hemkommen. 
 
På tisdagen hade vi en väldigt lugn dag vilket var välbehövligt och mysigt, plus att vi bokade en resa!! (mer om det en annan gång). Idag är jag dock sjuk vilket inte kom helt oväntat med tanke på att Johannes var sjuk i helgen (och är det nu igen). Kände det redan lite i måndags, lite mer igår och idag vaknade jag upp helt täppt, förkyld och med huvudvärk så jag stannade hemma från skolan och ska vila idag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback